21 February 2009

LUaHAN RaSa

Ya Allah

Syukur kehadhiratMu,
Engkau telah memberi kekuatan, kesabaran dan tabah menghadari ujianMu
Seketika dahulu aku lemah, seringkali menangis
Mengenangkan nasibku dan anakku pada masa akan datang
Tapi kini aku pasrah dan redho dengan ketentuanMu
Aku semakin bersemangat dan kuat menghadapinya
Kekuatan ini datangnya dari keredhoanMu
Dan hasil daripada doa semua orang disekelilingku
Aku yakin ada rahmat sebalik kejadian ini
Akan ada sinar kebahagian yang abadi

Sekarang aku mengerti
Bila terjadinya sesuatu musibah
Semakin aku dekat denganMu
Semakin aku tenang
Semakin aku kuat
Semakin bertambah ikatan siraturrahim sesama manusia
Semakin dekat dengan anakku
Semakin akrab ikatan kekeluargaanku
Semakin bertambah rezekiku
Semakin bersemangat aku mengejar cita-citaku

Ya Allah..
Terima kasih
Segala-galanya
'
'
'

No comments:

Post a Comment