22 February 2009

MeMOri SilAM

Sayang,
Ibu merindui dirimu dikala ini,
Bila terkenangkan dirimu, ibu hanya dapat menatap gambarmu sayang. Terkenang saat-saat kita bersama. Kadang-kadang difikirkan alangkah bagusnya sayang masih berada didalam kandungan ibu. Kita tidak akan dipisahkan. Seperti sekarang. Tapi apakan daya sudah ditakdirkan kita terpisah seketika. Mungkin ada sebabnya. Sabarlah sayang.

Sayang
Mengimbau kenangan dulu ketika mengandungkan sayang, rezeki ibu semakin bertambah. Ibu dapat menyertai Kumpulan Meningkat Mutu Kerja(KMK) Jabatan Pelajaran, ibu merupakan insan yang terpilih. Melalui kumpulan ini ibu dapat mempelajari banyak ilmu sayang. Hatta, ibu dapat melawati negeri-negeri yang tidak pernah ibu sampai di sana terutamanya Negeri Kelantan, Terengganu, Pulau Langkawi, Bali Indonesia dan hotel-hotel yang menarik. Tuah sayang menyababkan Kumpulan ini memenangi tempat pertama 2 tahun berturut-turut. Sehinggakan ahli kumpulan ini memanggil sayang anak KMK.
'
Sayang
Dengan kemenangan itu, kami telah dihadiahkan menjadi pemerhati ICQCC 2008 di Discovery Kartika Plaza Hotel Bali keseluruhannya ditanggung sepenuhnya oleh KPM. Masa itu sayang berumur 5 bulan kandungan. Ibu bangga dapat membawa sayang bersama.
'
'
'

No comments:

Post a Comment