18 February 2009

Hari Yang Bahagia..

Hari yang cukup mengembirakan aku apabila aku dapat memiliki anakku kembali pada tarikh 23 November 2008. Aku banyak menghabiskan masa terluangku bersama anak kesayanganku dania amani. Kami pergi ke Taman Rama-rama di Penang bersama dengan keluargaku dan keluarga kakak iparku. Dania cukup gembira ketika sempai di kawasan Taman Rama-rama terdapat banyak rama-rama yang jinak hinggap dibadan anakku. Aku suka senyumannya. Hatiku terdetik seketika syukur kepada Allah, kerna aku telah dikurniakan seorang anak yang cantik, cerdik, pintar, cergas dan petah bercakap. walaupun pelbagai ujian dan dugaan yang aku hadapi tetapi kehadirannya dalam hidupku dapat menguatkan semangatku untuk dekatkan diriku kepada Allah. Daniaku sukakan ikan, kebetulan didalam Taman Rama-rama terdapat kolam ikan yang besar. ikan-ikan yang kelihatan semuanya besar-besar belaka. dania menjerit gembira melihat ikan-ikan berenang kearahnya... aku cuba membawanya melihat kala jengking, cicak hutan, rama-rama yang telah dikeringkan dan bermacam lagi. melihat gelagat dania aku gembira sekali.semua sanak- saudaraku sayangkan dania, anakku comel.
Malamnya pulak aku dan family membawa dania menikmati keindahan malam di 'PESTA PENANG' riuh rendah suasana disana terumatanya di kawasan mainan. pelbagai jenis mainan yang ada diantaranya buaian pusing, top gun, keretapi. rumah hantu, kereta laga dan banyak lagi tak terkira ramainya manusia yang meminati permainan ini tak ketinggalan jugak anakku dania amani. dialah orang pertama dikalangan familyku yang 'petrify'. semua mainan dia nak main, tengoklah gambar diatas siap melambai tangan lagi. comelkan dania naik kuda kepang.
'
'
'

No comments:

Post a Comment